We gaan doelgericht, praktisch en zo efficiënt mogelijk voor je aan de slag!

Organiseer je activiteiten en wil je ze aanpassen aan de snel veranderende arbeidsmarkt? Dan kun je deze vragen herkennen:

  • Hoe zorg ik ervoor dat de activiteiten doorgaan als ik er niet ben?
  • Hoe kan ik beter samenwerken met de collega’s van mijn eigen of juist een andere bibliotheek?
  • Hoe zorg ik voor meer verbinding tussen de verschillende activiteiten die ik organiseer?
  • Hoe laat ik de resultaten zien van wat ik doe?
  • Hoe bereik ik de doelgroep werkzoekenden die vanuit een baan op zoek is?
  • Hoe maak ik onze activiteiten voor hen interessant?
  • Is het organiseren van een extra activiteit in de avonduren een idee?
  • Hoe betrek ik hier lokale werkgevers bij?
  • Hoe kan ik onze communicatie verbeteren?
  • Passen doelgroepen zoals schoolverlaters of 45 plus werkzoekenden bij onze huidige activiteiten?

Ben je benieuwd hoe we je kunnen helpen met je vraag? Debbie (06 – 23 93 57 26) of Bastiaan (06 – 415 28 738) vertellen je meer over onze aanpak.